FLIP&ZO veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Bekijk hier de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Uiteraard staan we altijd klaar voor jou. Neem in dat geval contact met ons op.

Hoe bestel je een product van FLIP&ZO?

In het bestelproces van het product kun je de afmetingen opgeven, het materiaal kiezen en eventueel hulpmiddelen voor de montage bestellen. Je kunt er ook voor kiezen om een eigen foto te uploaden. Nog geen eigen print? Geen probleem, wij helpen je graag met het uitzoeken van een mooie afbeelding.

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Bij FLIP&ZO kun je altijd veilig betalen met de volgende mogelijkheden:

  • iDeal (Nederland)
  • Creditcard Visa / Mastercard
  • Apple Pay

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bij FLIP&ZO werken we alleen met producten op maat. Helaas kun je deze bestellingen niet retourneren.

Wat als mijn bestelling is beschadigd?

Wij vinden het heel vervelend als jouw bestelling beschadigd is geraakt. Stuur bij een beschadiging een e-mail naar [email protected] met daarin je bestelnummer, foto’s van de beschadiging(en) en foto’s van de verpakking waarin het product is bezorgd. Wij nemen daarna zo snel mogelijk contact met je op voor een oplossing.

Hoe groot moet een afbeelding zijn?

Voor het behang raden we een resolutie van 1 pixel per millimeter aan. Dat zegt je misschien niet zoveel, daarom kun je altijd je foto sturen zodat wij kunnen controleren of de afbeelding groot genoeg is. Vermeld daarbij ook de gewenste afmeting. Sturen kan via de email of via wetransfer voor bestanden boven de 10 mb.

Ik heb zelf geen afbeelding, kunnen jullie mij helpen?

FLIP&ZO beschikt over een eigen fotobank met hoge kwaliteit foto’s. Zit daar iets tussen wat je aanspreekt, dan kunnen wij meteen aan de slag met de bestelling. Ook een aanpassing van één van de ontwerpen is vaak geen probleem. Zie je bijvoorbeeld een print met een blauwe achtergrond maar past groen beter in jouw interieur? Geen probleem, wij kunnen dit vaak eenvoudig aanpassen. Neem dan even contact op via [email protected].

Kan ik een voorbeeld ontvangen?

Wij snappen als geen ander dat een verandering in jouw interieur best spannend kan zijn. Van ons fotobehang is het mogelijk om een digitaal voorbeeld te ontvangen. Ben je benieuwd hoe de print er komt uit te zien bij jou in de slaapkamer, woonkamer, babykamer of op kantoor? Maak dan een foto, liefst recht van voren, en stuur deze naar [email protected]. Wij sturen dan een voorbeeld met de gewenste print.

Kan ik een print op maat laten maken?

Uiteraard maken wij ook fotobehang op maat. Ben je op zoek naar iets specifieks of naar een bepaalde stijl, neem dan contact op. Ook onze bestaande prints uit onze fotobank kunnen wij nog aanpassen. Komt er bijvoorbeeld net een kast of bank voor de print te staan waardoor er iets wegvalt? Geen probleem. Wij zorgen er graag voor dat het behang ook bij jou op de muur tot zijn recht komt.

Kan ik het fotobehang zelf monteren?

Met een beetje handigheid is dat uiteraard mogelijk. Bekijk hier ons uitgebreide stappenplan om zelf aan de slag te gaan met het bevestigen van fotobehang uit één stuk.

Besteld en dan?

Na je bestelling ontvang je een mail ter bevestiging. FLIP&ZO neemt persoonlijk contact met jou op om een afspraak in te plannen voor de montage, indien dat gewenst in.

Waar kan ik terecht met een klacht?

Helaas kan het wel eens voorkomen dat er iets misgaat. Uiteraard willen wij dat voor je oplossen. Neem in dat geval contact met ons op via [email protected] of bel ons op 0251 50 16 50 en laat ons weten waar je niet tevreden mee bent. We kijken dan samen naar de oplossing.